Administrativ Medarbejder / Bogholder

Administrativ Medarbejder / Bogholder

Kom og bliv en del af vores team som Administrativ Medarbejder / Bogholder

Er du en økonomisk stærk, der brænder for at levere god kundeservice? Så er det dig, vi leder efter! I vores firma vil du have en central
rolle, hvor du håndterer en bred vifte af administrative opgaver og samtidig fungerer som en slags blæksprutte.

Om os:
Vi er et mindre entreprenørfirma med tømrer og malere, der er baseret i et livligt kontorfællesskab ved søerne i City. Selvom du nogle dage
vil være den eneste administrative medarbejder på kontoret, vil du altid have “kollegaer” omkring dig.

Dine ansvarsområder inkluderer:

  • Bogholderi / finansbogføring i E-conomic
  • Lønbehandling i Danløn
  • Kontrakter ved nyansættelser og uddannelsesaftaler
  • Indberetninger vedrørende lærlinge og refusionssøgning
  • Oprettelse af kunder og tilbudsformularer
  • Forskellige administrative opgaver som telefonpasning og mailhåndtering

Vi leder efter nogen med følgende kompetencer:

  • Erfaring inden for kontoradministration
  • Kendskab til bogføring og finans, gerne i E-conomic
  • Erfaring med lønindberetning og overenskomster
  • God til at bruge Office-pakken og gerne ordrestyring
  • God telefonisk kundeservice
  • Selvstændig og ansvarsfuld

Vi tilbyder:

  • Mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage
  • Et godt fællesskab med sociale arrangementer
  • Alsidige opgaver og mulighed for at påvirke dine egne opgaver
  • Pension og frokostmuligheder

Vi leder efter fuldtids- eller deltidsansat (ca. 20-37 timer pr. uge). Tiltrædelse er hurtigst muligt.

Hvis du er struktureret, talstærk og leder efter et job, hvor latteren fylder kontoret, og hvor du har det bedste team bag dig, så send os din
ansøgning og CV på: at@andersen-tardini.dk. Vi ser frem til at høre fra dig og vil løbende indkalde til samtaler, så tøv ikke med at ansøge
hurtigst muligt.

Vi søger en ny kollega! Er du vores nye administrative medarbejder/bogholder? Læs mereher
+ +